Vlastníte obchod? Chcete mít vysoké výdělky a velké množství zákazníků?

Podle ověřených marketingových výzkumů je velmi důležité chytré a důmyslné uspořádání zboží. Výstav zboží by měl přilákat oči zákazníků a donutit je přemýšlet o koupi daného zboží. Produkty, na které chcete upoutat pozornost nejvíce, by měly být umístěny tak, aby o ně pohledem zavadil každý zákazník. Věděli jste, že za výhodné umístění výrobků / produktů platí často jejich dodavatelé vlastníkovi obchodu tzv. regálné?

To, jakým způsobem vystavujete zboží je důležitější, než si možná myslíte

Jejich rozmístění je také důležité. Regály mohou být uspořádány do jednotlivých částí nebo mohou tvořit jednu uličku, která vede zákazníka až k pokladně. Není jedno, jaké uspořádání zvolíte. Záleží na velikosti Vaší prodejny, na sortimentu zboží a dalších drobnostech. Buďte profesionální obchodníci!